کابینت آشپزخانه تخته PVC:
ورق PVC (پلی وینیل کلراید) در دو نوع موجود است:

01. تخته های توخالی PVC:
این تخته های توخالی ، در ابعاد 2400mm x 1200mm و ضخامت 2 تا 35 میلی متر در دسترس هستند. این تابلوها بسته به ضخامت تابلوها در بسته بندی ، عایق ، محافظت ، کابینت ، سقف کاذب و تابلو استفاده می شود. کابینت ها به طور کلی از تابلوهای 12 میلی متر و 18 میلی متر ساخته شده اند.

استفاده از تخته های توخالی در کابینت های آشپزخانه ارزان ترین راه حل امروزه است. پیشنهاد می شود در صورت برنامه ریزی برای اقامت کوتاه مدت ، از چنین تابلوهایی استفاده کنید.
کابینت های آشپزخانه PVC به سرعت در محل نصب می شوند. کار با یک کابینت PVC (تخته توخالی) کار ساده ای است زیرا وزن آنها بسیار سبک است. اما به اندازه محفظه های نگهدارنده آشپزخانه تخته های فوم پی وی سی محکم نیستند.
کابینت آشپزخانه PVC - تخته های توخالی در رنگ های مختلف روشن وجود دارد.
نیازی به اتمام سطح نیست. آنها آماده هستند که انواع تخته ها را در آن جای دهند.
کابینت PVC - تخته توخالی در رنگ ها و اتمام های مختلف موجود است.
این تخته های توخالی مستعد ابتلا به آلودگی موریانه نیستند.

منفی:

صفحه های توخالی کابینت PVC از مقاومت حرارتی کم و همچنین مقاومت در برابر آتش برخوردار نیستند.
این تخته های توخالی هستند با ورق پی وی سی ، بنابراین استفاده طولانی مدت می تواند پیچ را شل کند ، و در نتیجه ضربات کرکره ای به وجود می آید. از این رو چندان قوی نیست!
از آنجا که توخالی هستند ، آنها به خانه حشرات کوچک تبدیل می شوند و بنابراین شرایط غیر بهداشتی ایجاد می کنند.
آنها خم می شوند یا گاهی اوقات شکسته می شوند ، زیرا کاملاً سبک هستند و مانع از بروز هرگونه مانع جسمی می شوند.
رفع سخت افزار در چنین تابلوها به دلیل تغییر شکل پیچ ها مشکل است.
چنین کابینت هایی اغلب غرق می شوند و از جایی بیرون می آیند.

02. تخته های فوم پی وی سی:
تخته های فوم PVC براق به ضخامت از 1 میلی متر تا 30 میلی متر و اندازه ورق های 1200 میلی متر تا 2400 میلی متر در دسترس هستند. امروزه ، این تابلوها به دلیل مزایای زیر به عنوان گزینه های جایگزین برای تخته های پلاستیکی تبدیل شده اند:

تخته های کف PVC از نظر وزن بسیار سبک هستند. بنابراین ، استفاده از چنین تابلوهایی که مشکلات کمتری در حمل و نقل و حمل دارند ، آسان است.
مانند تخته های پلاستیکی ، حفاری ، اره ، پیچ ، خم ، چسب یا میخ آن آسان است. همچنین می توان یک فیلم محافظ را روی سطح تابلوها قرار داد.
تخته های کف PVC از نظر رطوبت مقاوم هستند. این ماده خاصیت جذب آب کم دارد و از این رو حفظ بهداشت آسان است.
تخته های کف PVC ضد موریانه و ضد پوسیدگی هستند.
تخته های کف PVC برای کابینت های آشپزخانه بی خطر هستند زیرا مواد غیر سمی و ضد خوردگی در برابر خوردگی هستند.
تخته های کف PVC عایق حرارتی را ارائه می دهند و نسبتاً مقاوم در برابر آتش هستند.

برای اطلاعات بیشتر ویناچوب را ببینید.

بهترین چیز در مورد تخته های کف PVC این است که آنها در قسمت های مات / براق موجود است که می توان مستقیم برای کابینت های آشپزخانه استفاده کرد. با این حال ، هر سطح خام می تواند خراشیده شود. از این رو توصیه می کنیم برای چنین سطحی از لمینیت یا فیلم استفاده کنید.

تنها ضرر کابینت های PVC این است که برای تعمیر مبلمان به نجار ماهر احتیاج دارد. حتی پیچ خوردن نادرست در تابلوها می تواند باعث خرابی کرکره و کشو شود.

تخته های فوم پی وی سی در حال رقابت واقعی برای کابینت های چوبی سنتی هستند. زمان آن است که کابینت های چوبی قدیمی را با این تخته های فوم پی وی سی تعویض کنید و از کابینت های بدون تعمیر و نگهداری استفاده کنید.

کابینت های آشپزخانه PVC توخالی و کابینت های فوم پی وی سی با ظاهری یکسان اما قدرت متفاوت را به شما ارائه می دهند. کابینت های آشپزخانه PVC توخالی ارزان هستند اما تخته های کف PVC به اندازه کابینت های آشپزخانه چوبی قوی هستند. بنابراین ، آشپزخانه PVC که از تخته های کف ساخته شده است ، مواد قابل اعتماد و قابل توجهی برای کابینت های آشپزخانه است. قیمت ورق پی وی سی چقدر است؟

با این حال ، هر کسی طعم خاص خود را برای انتخاب یک ماده دارد اما لازم است که مواد کابینت خود را با عاقلانه انتخاب کنید. امیدوارم این جوانب مثبت و منفی پی وی سی نسبت به کابینت های چوبی به شما کمک کند تا یک ماده مناسب برای کابینت های آشپزخانه خود انتخاب کنید. همانطور که انتخاب صحیح مواد نه تنها آشپزخانه خوب به شما بلکه یک آشپزخانه رایگان برای نگهداری نیز می بخشد!

https://vinachoob.com/membrane-cabinets/pvc-sheet/